تحلیل و یادداشت
موضوعات داغ

معامله قرن ادامه دیوانگی های هرتسل

توطئه صهیونیسم برای خراب کردن مسجد القصی و ساخت هیکل مثلا سوم, خیلی مسائل را روشن تر خواهد نمود.

طرح معامله قرن که توسط گروهی متوهم و خودشیفته طراحی مثلا شده و دیروز توسط لیدر آنها ترامپ معرفی شد جای بسی حیرت از این همه ساده انگاری مسایل جامعه شناسی سیاسی رادارد، کشور ها وقلمروها را مانند کیک تقسیم کرد و جالب است جمعی را که در این کیک حق مسلم دارند را پشت در در سرما و گرما برای همیشه از حقشان محروم کرد.
اینکه حق حاکمیتی قدس شریف به اسرائیل واگذار شود و به فلسطینیان گفته شود کنار بیت المقدس و با اتصال به چند محله شرقی برای خودتان پایتختی بسازید، فرق دارد تا اینکه قدس راپایتخت فلسطین بدانیم ، همچنین حق حاکمیتی یهود از کجا می آید؟ از تاریخ ، خیلی خوب اگر تاریخ هست قبل از بنی اسرائیل این سرزمین ساکنینی داشته است وعیسی مسیح هم از قوم بنی اسرائیل است و پیروان اولیه او جمع کثیری از یهودیان بودند و بعد از ورود اسلام و مهاجرت اعراب، ترکیب شدن قومی شدت گرفته است آیا یهودیان تغییر دین داده حق حاکمیتی ندارند اما یهودیان سفاردین و اشکنازی  که ساکن در این منطقه نبوده چه  دارای نژادی مختلط با بن عبری ها و یا حتی عدم سنخیت نژادی با قوم یهود و فقط با گرویدن به صهیونیسم جهانی حق حاکمیت دارند؟!! عجبا، منظور تفاوت از نژاد باستانی بنی اسرائیل که به یهود قهوه ای معروف هستند.
حق برگشت فلسطینیان به سرزمین های اشغالی آنها چه خواهد شد؟ حق دفاع مشروع و داشتن نیروی مسلح و امنیتی براساس تفکری صحیح و بدور از افراط گری و تعصب قومی و با روکش های مذهبی چه خواهد شد؟

توطئه صهیونیسم برای خراب کردن مسجد القصی و ساخت مثلا هیکل سوم, خیلی مسائل را روشن تر خواهد نمود.

عموما تشکیل دو حکومت مستقل در یک سرزمین واحد کاری نشدنی وغیر ممکن است که همیشه این نزاع ها ادامه خواهد داشت.
آقای ترامپ گویا می خواهید از طرح نئوکنعان ام رونمایی کنم……….

نمایش بیشتر

سید محسن مدنی بجستانی

مهندس برق قدرت - فوق لیسانس علوم سیاسی

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا